Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2010 15:55 - Нови електронни книги (линкове и ориентири за тях с "Галактическия пътеводител"! Голямото лятно четене започна!
Автор: nellnokia Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 12620 Коментари: 27 Гласове:
19

Последна промяна: 01.08.2010 08:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
             Четете ли?


         От месец март сайтът "Буквите" предлага на своите читатели малка електронна библиотека, където безплатно или след минимално заплащане, можете да четете направо онлайн.              Електроната Библиотека на сайта "Буквите", разтваря широко врати с нови заглавия поезия и проза.         "Галактическият пътеводител" на сайта предлага ориентири и линкове за улеснение на читателите.
           
            ( кликнете върху този )   Малък галактически пътеводител


Запомнете! Началото е 2010 година, месец  март!

Какво ще ни покаже бъдещето ? ... Ще навлязат ли електронните четци в ежедневието ни като gsm-a, internet и skype ?

Вижте различни модели електронни четци. 
imageimage
imageimageimageimageimageimage



Гласувай:
19



1. cefulesteven - Знаеш позицията ми. Това е насто...
27.07.2010 16:40
Знаеш позицията ми. Това е настоящето, колкото и да обичам хартията, не мога да отрека нейната нерационалност. Растежът на книгата изисква други дрехи. Хартията беше юношеските й. Детските са били кожите, бебешките - клинописа.

Пускам постинг с препратка към твоя.
цитирай
2. nellnokia - Благодаря...
27.07.2010 16:49
cefulesteven написа:
Знаеш позицията ми. Това е настоящето, колкото и да обичам хартията, не мога да отрека нейната нерационалност. Растежът на книгата изисква други дрехи. Хартията беше юношеските й. Детските са били кожите, бебешките - клинописа.

Пускам постинг с препратка към твоя.


той този пост е образователен, така че ще си го влача из сайтовете...
цитирай
3. cefulesteven - Знаеш позицията ми. Това е насто...
27.07.2010 18:13
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
Знаеш позицията ми. Това е настоящето, колкото и да обичам хартията, не мога да отрека нейната нерационалност. Растежът на книгата изисква други дрехи. Хартията беше юношеските й. Детските са били кожите, бебешките - клинописа.

Пускам постинг с препратка към твоя.


той този пост е образователен, така че ще си го влача из сайтовете...



Истинска новина е. Литературна.
цитирай
4. mia2442 - Неуморима си, Нели!:):):)
27.07.2010 22:41
Светът се глобализира и вероятно и в Бг ел-четците ще навлязат масово - четох, че много от тях дават възможност и за музика, игри, калкулатор и органайзер - тоест - атрибут от дамската чанта!
цитирай
5. semtomovi - разваля очите и магията
28.07.2010 04:00
Ужасно! Не е ли хартията, да си разлееш кафето на нея, да заспиш върху нея, да я изпуснеш от втория етаж... да подчертаваш с дебелата писалка... да я набуташ в торбата и да седнеш в парка в кафето където и да е... просто не става.
цитирай
6. анонимен - :))
28.07.2010 04:03
Мирисът на хартията, допирът на листовете:)))))Лишете се от това-аз няма:)
цитирай
7. ok3223 - ГЛУПОСТИ на търкалета.
28.07.2010 06:39
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV
цитирай
8. nellnokia - ел.четци..
28.07.2010 07:41
ел
mia2442 написа:
Светът се глобализира и вероятно и в Бг ел-четците ще навлязат масово - четох, че много от тях дават възможност и за музика, игри, калкулатор и органайзер - тоест - атрибут от дамската чанта!

част от картинките на четците показват колко са мнгогофункционални. някои са с телефони, други като И-поди...съвремеите технологии вървят към много в едно.
цитирай
9. nellnokia - хартията
28.07.2010 07:42
semtomovi написа:
Ужасно! Не е ли хартията, да си разлееш кафето на нея, да заспиш върху нея, да я изпуснеш от втория етаж... да подчертаваш с дебелата писалка... да я набуташ в торбата и да седнеш в парка в кафето където и да е... просто не става.

тенденцията е хартията да поскъпва още повече... И аз обичам хартията
цитирай
10. nellnokia - точно за това става дума
28.07.2010 07:44
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV

екраните на ел.четците са различни от екраните на ПК. съобразени са със здравето на хората
цитирай
11. nellnokia - :)
28.07.2010 07:45
ketbaloo написа:
Мирисът на хартията, допирът на листовете:)))))Лишете се от това-аз няма:)

никой не иска да се лиши от навиците си. преди имахме навика да говорим от домашен телефон.. Спомняш ли си ?
цитирай
12. cefulesteven - Поне за сега, при тази техника, не ...
28.07.2010 10:18
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV


От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.
цитирай
13. nellnokia - ами най-лесно е да се импровизира аромат на хартия.. не мислиш ли... Мака,че е екстра
28.07.2010 10:35
cefulesteven написа:
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV


От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.



2012 г. Месец май.Пътувам в метрото вече 25 минути. Чета от малкия електронен четец, последното издание на любимата ми авторка Mia2442. И други като мен четат или слушат електронни книги от мобилните си устройства. Я някой чете кулинарна книга! Замириса на печено... Хората трябва да се научат на обноски...
цитирай
14. bukvite - Не си прав
28.07.2010 10:37
Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.

Две трети от тия устройства имат писалка и малко поле най-отдолу в което можеш да пишеш бележки.
цитирай
15. cefulesteven - Ужасно! Не е ли хартията, да си ра...
28.07.2010 10:37
semtomovi написа:
Ужасно! Не е ли хартията, да си разлееш кафето на нея, да заспиш върху нея, да я изпуснеш от втория етаж... да подчертаваш с дебелата писалка... да я набуташ в торбата и да седнеш в парка в кафето където и да е... просто не става.



Сантимент и носталгия всеки изпитва, но погледни го от другата страна. Ето ти не си в България, затруднена си да откриеш всичко онова, което би те заинтересувало да прочетеш на родния си език. С няколко команди същото може да се изтегли навсякъде по света. И ако имаш четец пак можеш да си го четеш в парка.
цитирай
16. nellnokia - Когато сами създаваме новините!
28.07.2010 10:48
cefulesteven написа:
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
Знаеш позицията ми. Това е настоящето, колкото и да обичам хартията, не мога да отрека нейната нерационалност. Растежът на книгата изисква други дрехи. Хартията беше юношеските й. Детските са били кожите, бебешките - клинописа.

Пускам постинг с препратка към твоя.


той този пост е образователен, така че ще си го влача из сайтовете...



Истинска новина е. Литературна.

Хубаво е ,че успяваме да генерираме такива.
цитирай
17. nellnokia - електронни четци с писалки и тъчскрийн, с ароматизатори и филтри, по избор на четящия
28.07.2010 10:51
...слушалки, за да чуем книгата , а не да се морим да я четем, Визуализатори с формата на очила:)... можем да експериментираме колкото си искаме . И това което изброих не е фантазия, а екстри:)..
цитирай
18. cefulesteven - Проблем е за авторите и това, че не ...
28.07.2010 12:16
bukvite написа:
Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.

Две трети от тия устройства имат писалка и малко поле най-отдолу в което можеш да пишеш бележки.


Особено ми е драго да науча това. Просто не го знаех. :)
цитирай
19. cefulesteven - Поне за сега, при тази техника, не ...
28.07.2010 12:18
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV


От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.



2012 г. Месец май.Пътувам в метрото вече 25 минути. Чета от малкия електронен четец, последното издание на любимата ми авторка Mia2442. И други като мен четат или слушат електронни книги от мобилните си устройства. Я някой чете кулинарна книга! Замириса на печено... Хората трябва да се научат на обноски...



Какъв ли аромат ще се носи от "Мадам Бовари":)
цитирай
20. mglishev - Чакам с любопитство.
28.07.2010 13:20
Засега имам прилична хартиена библиотека и може би двайсет pdf-ки на компютъра. Случвало ми се е да прочета цяла книга от монитор, но все още това е екзотика за мен. Любопитен съм кога (и дали) ще се появи електронен четец при мене. Засега определено предпочитам хартиената книга, но ще видим как ще вървят нещата за напред.
цитирай
21. pilcho - ...
28.07.2010 13:44
От години чета книги на телефоните си, на PMP-то и iPod-a. Предполагам, че още милиони други го правят. Но продължавам да харесвам хартиените книги. Друго си е ;)
Е, нещата от "буквите" са наистина най-подходящи за т.нар. "електронни четци".
Наздраве!
цитирай
22. nellnokia - hihihih
28.07.2010 14:13
cefulesteven написа:
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV


От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.



2012 г. Месец май.Пътувам в метрото вече 25 минути. Чета от малкия електронен четец, последното издание на любимата ми авторка Mia2442. И други като мен четат или слушат електронни книги от мобилните си устройства. Я някой чете кулинарна книга! Замириса на печено... Хората трябва да се научат на обноски...



Какъв ли аромат ще се носи от "Мадам Бовари":)

на френски парфюм най-вероятно...
цитирай
23. nellnokia - още много...
28.07.2010 14:14
mglishev написа:
Засега имам прилична хартиена библиотека и може би двайсет pdf-ки на компютъра. Случвало ми се е да прочета цяла книга от монитор, но все още това е екзотика за мен. Любопитен съм кога (и дали) ще се появи електронен четец при мене. Засега определено предпочитам хартиената книга, но ще видим как ще вървят нещата за напред.


още много други са като вас..
цитирай
24. cefulesteven - Поне за сега, при тази техника, не ...
28.07.2010 15:33
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
nellnokia написа:
cefulesteven написа:
ok3223 написа:
Поне за сега, при тази техника, не става. За нещо късичко, стих, разказ, статия бива.
Я се опитай да прочетеш книга, роман или нещо по тежко, научно, от 5-600 стр.
Ще останеш без очи и ще клекнеш...
По нататък, като измислят нещо, което да не товари и дразни така очите, като дисплея на Пк, сигурна ще може да се чете, както се чете обикновена книга.
ЗА СЕГА НЕ СТАВА. АКО НЕ ВЯРВАШ...ОПИТАЙ САМV


От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли.



2012 г. Месец май.Пътувам в метрото вече 25 минути. Чета от малкия електронен четец, последното издание на любимата ми авторка Mia2442. И други като мен четат или слушат електронни книги от мобилните си устройства. Я някой чете кулинарна книга! Замириса на печено... Хората трябва да се научат на обноски...



Какъв ли аромат ще се носи от "Мадам Бовари":)

на френски парфюм най-вероятно...



Сега разпали въображението ми. Как ли ще ухае шедьовърът на Зюскинд?
В книгата на бъдещето явно ще има впрегнати още много различни професии и хора на изкуството. До преди художника, дизайнера, а ето че и маестрото на уханията може да разгърне и покаже изкуство, чрез книга.
Какво ли предизвикателство за най-добрите ще е "Парфюмът"?
Само началото му няма да е подходящо за четене в метро.
цитирай
25. kiberdanna - Добрата книга си е добра. Увлека ли ...
28.07.2010 15:58
Добрата книга си е добра. Увлека ли се забравям на какво чета.
цитирай
26. nellnokia - :)
28.07.2010 20:45

От устройствата се чете на принципа на отразената светлина, както от хартия. Не е ли светло, нищо не виждаш. Не излъчва светлината с която компютрите натоварват очите. Така, че в никакъв случай не натоварва зрението повече от текста на хартиен носител. Напротив: имаш предимството да го увеличиш в случай, че шрифта е дразнещ очите ти.

За компютър иначе съм принципно съгласен, по-трудно се чете, няма удобството на книга, но с устройство за четене единственото което ти липсва е типичната миризма.

Проблем е за авторите и това, че не могат да оставят автограф. За подчертаването и драсканиците, ако досега не е измислена технологична джаджа, ще се измисли. [/quote]


2012 г. Месец май.Пътувам в метрото вече 25 минути. Чета от малкия електронен четец, последното издание на любимата ми авторка Mia2442. И други като мен четат или слушат електронни книги от мобилните си устройства. Я някой чете кулинарна книга! Замириса на печено... Хората трябва да се научат на обноски...[/quote]


Какъв ли аромат ще се носи от "Мадам Бовари":)[/quote]
на френски парфюм най-вероятно...[/quote]


Сега разпали въображението ми. Как ли ще ухае шедьовърът на Зюскинд?
В книгата на бъдещето явно ще има впрегнати още много различни професии и хора на изкуството. До преди художника, дизайнера, а ето че и маестрото на уханията може да разгърне и покаже изкуство, чрез книга.
Какво ли предизвикателство за най-добрите ще е "Парфюмът"?
Само началото му няма да е подходящо за четене в метро.[/q

мисля.че ще е на принципа на електронната цигара. Ще можеш да избираш аромата сам... така че на каквото си искаш на това ще ти мирише, освен ако не зададеш режим ; по подразбиране:)
цитирай
27. inretrospect - Аз лично ще се радвам да мина на ел...
31.07.2010 17:46
Аз лично ще се радвам да мина на електронен четец. Обичам книгите и ароматът на чисто ново томче, също толкова колкото и следващия срещнат, но няма как да не го намеря за непрактично. Всичкото това трупане на книги, които вероятно няма да препрочета в скоро време...ами, подтискащо е. От друга страна за да се наложи като общ стандарт четенето в електронен вариант, ще трябва да се намери безопасен начин авторите да разпространяват заглавието. Тук хартиеното копие печели сериозно предимство - копирането на хартиен носител отнема време и пари, обезкоражавайки кандидат "крадците", електронното копие не изисква нито едно от двете.

Nevertheless новини като тази от Буквите и тази http://www.dnevnik.bg/razvlechenie/2010/02/03/852487_purviiat_elektronen_chetec_s_bulgarska_kniga/ няма как да не ме надъхват. Само се надявам цените да спаднат с повишаването на потребението, защото не съм сигурна че бих дала 500лв за ел-четец. Поне не в близкото бъдеще.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nellnokia
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 731985
Постинги: 81
Коментари: 600
Гласове: 787
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930